Ber redan i förväg om ursäkt för kvalitén på vissa bilder från grönalund (skyller på mörkret.)

I lördags var vi först på kalas hos min storebror och plastpappa i Kallhäll. Det var supermysigt med fika och släkt. 

Sedan åkte jag, Saga och min tvillingsyster till grönalund och mötte upp några fler vänner. Det första vi gjorde var att gå in i olustiga huset fullt med clowner. Hade lite panik då Saga försvann från oss bland clownerna.. vi fick möta upp henne på utsidan istället. Vi åkte lite karuseller min favorit är twister (låter som ett barn nu men men.) Saga försökte få upp mig i de höga höjderna så som frittfall m.m. Det gick jag inte med på. Vi delade upp oss sen så jag hängde mest med Saga, vi vågade inte gå in i de läskigare husen. Vi stod 1h i kö till "virus" som är spegelkammaren omgjord. Den tog 2 minuter att gå och var knappt läskig alls. Lite besvikna. 

Vi åt fish N’ chips och fortsatte åka ett tag till innan det blev dags för hemgång. Vi tog en mysig promenad i höstmörkret från grönalund till T-Centralen. Vi var helt slut när vi kom hem vid 24-tiden och somnade på en gång. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej