Godafton. Idag har jag fixat hela dagen från klockan 11. Det tog mig hela dagen att kolla klart en film. Det fick bli i matpauserna. Till lunch blev det pasta och sallad. Till middag en liten pizza. Det är skönt att beställa när man lägger all tid på att packa och fixa. Medan jag packade så passade jag på att fota ALLA mina kläder till en app jag har i telefonen. Det är en Garderobs app där man fotar sina kläder för att sedan kategorisera de och lägga upp. Det är sjukt smart då man får en bättre överblick på allt man äger, man kan även sortera via färger. Till exempel "en röd topp" eller "svarta byxor". Det roliga var att jag kom på idéen om en liknande app här om kvällen som jag hade tänkt skapa men hittade sedan för många lika så idéen sprack lite. Det gör mig inget dock, det är ju skönt att det redan finns så man slipper vänta på en sån. 
Mina favorit plagg är nog mina kostyndressar som jag har i fyra färger (se bild nedan.). Speciellt den blå, sjukt taggad på att kunna använda dessa typ i sommar. Imorgon kommer jag behöva fortsätta packa då det fortfarande är mycket kvar, ska även passa på att tvätta allt i sängen som sängkappa, plädar osv. Skönt att få allt fräscht inför flytten. 

(null) (null) (null)
(null) (null) (null) (null)














Kommentera

Publiceras ej