Nu står jag och Fredde inför flytt! Det kom rätt så fort, vi fick veta det redan igår. Känns jätteskönt att äntligen få bo ensamma ihop efter att ha bott hemma hos mig i 6 månader. Även om det gått väldigt bra men att ha eget är ju såklart det bästa. Jag har som tur är gått igenom förrådet men har ändå väldigt  mycket saker. Vi kommer att flytta nästa onsdag. Jag kan erkänna att det är skönt att det händer något nu, känns som allt stått still sen Corona kom. Vi har båda suttit i karantän i snart 5 veckor
Känns dock inte jobbigt då Fredde är så lätt att umgås med, det enda jobbiga är väl att vi båda blir rastlösa i mellanåt. Jag hoppas verkligen detta är över snart då jag inte vill vara inlåst i sommar! 

apropå sommar så har jag uppdaterat garderoben med härliga sommarplagg. Kanske inte det bästa då jag samtidigt rensar ut, haha. De senaste är ett par sjukt snygga sandaler som jag rekommenderar starkt, de är från HM och kostar endast 149;-. De andra är en lantlig blus från Odd molly. Även om Odd Molly inte är så inne längre så älskar jag deras kläder. Kan tänka mig att skorna, blusen samt ett par vita jeans i sommar blir riktigt fint. Lägger upp bild på skorna och blusen här under samt på lite flyttkaos. Flyttkaos har jag dock vant mig med efter 3 flyttar på 7 månader. (Blusen är mer ljusblå, bilden ger tyvärr inte rättvisa.)
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej