Nu är rummet i princip klart. Det är verkligen superfint. Det vart färdigtapetserat precis innan jag kom hit. Rummet tror jag är på 16 kvadratmeter, det är uppdelat i två rum kan man säga. En sovdel med säng, byrå och TV på väggen. Det större rummet är inrett med klädhängare, byrå, skrivbord, fåtölj och diverse. Rummen har olika färger men passar väldigt fint tillsammans. Pappa driver också en antikbutik så jag har valt några saker därifrån till mitt rum som en klädhängare, skyltdocka, ett marmorbord osv. Tavlorna tog jag med från Sverige.
Det enda jag önskar nu är en större säng, typ 120 cm då den jag har nu bara är på 75 cm. Jag rör mig ganska mycket när jag sover och behöver lite utrymme men vi kommer att försöka fixa det. Behöver även en större garderob, haha.
Men utöver det älskar jag det här rummet.

------------------------------------------

Now are the room basically done. It's really nice. It was finished wallpaperd just before I got here. The room is at 16 square meters. It is divided into two rooms you, a sleeping area with bed, chest of drawers and TV on the wall. The larger room is equipped with clothes stands, dresser, desk, armchair and various things. The rooms have different colors but fit very nicely together. Dad also run an antique shop so I have picked some things from there to my room such as a clothes hanger, mannequin doll, a marble table, etc. The paintings I brought from Sweden.
The only thing I wish for now is a larger bed, like 120 cm because the one I have now is only 75 cm. I move around a lot while sleeping and need some space but we will try to fix it. I also need a bigger wardrobe, haha.
But beyond that, I love this room.

Före/Before:





Efter/after:
















Kommentera

Publiceras ej